onsdag 31 juli 2013

Mr X fyller 25 år om två veckor, tjugofem.
Snart är det min tur, det går snabbare än man tror, så jag smakar lite på åldern, tjugofem.
Det smakar bra, men ändå dåligt.
Bra för att jag överlevt såhär länge, att jag åstadkommit det jag faktiskt gjort. Att jag vid tjugofem års ålder har ett liv jag trivs med.
Jag har världens bästa Mr X, mina fina djur, härliga vänner, en fantastisk familj och lite av ett jobb som jag älskar. Ja, tjugofem smakar bra.
Dåligt för att halva tiden till femtio gått, alltså kommer det troligen gå snabbare till femtio, då är det halvvägs till hundra, och den tiden lär gå än snabbare, sen är livet slut.
Ja, det här kommer alltså ta slut. Bittert!
Är man tjugofem är man vuxen, måste ha ordning på allt och ha massa mål och stora planer.

Jag har ingen ordning, inga mål och verkligen inga stora planer, och definitivt inte vuxen!

Jag väntar en smula med att fylla tjugofem, jag trivs bra med tjugofyra än!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar