tisdag 30 oktober 2012

Jag köper kaffe på samma ställe varje morgon, av samma tre personer varje morgon, jag behöver aldrig tala om vad jag vill ha, det vet dom redan. Ibland (om jag har fuljackan) tar det två extra sekunder innan dom kommer på att det är jag, men de har hittills aldrig misslyckats.

Imorse misslyckades dom, det var den skånska killen som jobbade, jag har haft en hemsk natt, alltså trött som fan, inte borstat håret och hade såklart fuljackan på mig.

Vad vill du ha idag?

Men va? Jag brukar aldrig variera så varför fråga vad jag vill ha!? Var jag så jävla tröttful så han inte kände igen mig, eller trodde han att min värld raserat och att jag därför kanske ville ändra menyval?
Efter att jag talat om att jag vill ha samma som vanligt, en stor jävla latte så släpper han nästa bomb!
Bomben som gör mig tvärsäker på att jag ser ut som en påse med skit idag, tack, verkligen tack.

Vill du ha extra styrka på den latten idag?

Men ser jag så jävla risig ut alltså?


Jag borde nog egentligen ha gått hem, istället för att ta min latte utan extra styrka och gå mot jobbet.

Xoxo sladdertackan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar